ТОП-10 найдорожчих та найцінніших світових брендів: The 2021 World’s Most Valuable and Strongest Brands
Укріпила позиції з 3-го місця (140,524 $) до 1-го місця (263,375 $)
Втратила позиції з 1-го (220,791 $) до 2-го місця (254,188 $), хоча прибутковість бренду зросла.
Втратила позиції з 2-го (159,722 $) до 3-го місця (191,215 $), хоча прибутковість бренду зросла.
Займає другий рік поспіль 4-ту позицію (220,791 $ до 140,435 $), проте прибутковість бренду впала.
Займає другий рік поспіль 5-ту позицію (44,494 $ до 102,623 $), хоча прибутковість бренду зросла.
Укріпила позиції з 8-го (77,520 $) до 6-го місця (93,185 $), хоча прибутковість бренду зросла.
Займає другий рік поспіль 7-му позицію (79,804 $ до 81,476 $), хоча прибутковість бренду зросла.
Втратила позиції з 6-го (80,791 $) до 8-го місця (77,788 $), проте прибутковість бренду впала.
Укріпила позиції з 12-го (63,962 $) до 9-го місця (68,689 $), хоча прибутковість бренду зросла.
Укріпила позиції з 19-го (54,146 $) до 10-го місця (67,902 $), хоча прибутковість бренду зросла.
Найдорожчі світові бренди не завжди є відомими.
Бренд – це фабрична марка або торгова марка, що має високу цінність та репутацію у споживачів та користувачів.
Поняття бренда дещо вужче ніж поняття компанії, оскільки одна компанія може управляти кількома брендами.
Наприклад Google – це бренд, Alphabet – компанія.
ТОП-10 найдорожчих світових брендів: The 2020 World’s Most Valuable Brands