ТОП-10 найдорожчих та найцінніших світових брендів: The 2021 World’s Most Valuable and Strongest Brands

Для всебічного розвитку небанківського фінансового сектору – новий Законопроект 5065 “Про фінансові послуги та фінансові компанії”
18.02.2021
ТОП-10 глобальних світових банків: BrandFinance Global Banking |2021|2020|
19.02.2021
Show all
ТОП-10 найдорожчих та найцінніших світових брендів: The 2021 World’s Most Valuable and Strongest Brands

Пошук / Search

ТОП-10 найдорожчих та найцінніших світових брендів: The 2021 World’s Most Valuable and Strongest Brands

ТОП-10 рейтинг 2021 за версією консалтингової компанії Brand Finance Global 500:
Цифри в інфографіці вказані в трильйонах доларів США
П’ята колонка таблиці показує минулорічне місце рейтингу Brand Finance Global
1 Apple

Укріпила позиції з 3-го місця (140,524 $) до 1-го місця (263,375 $)

2 Amazon

Втратила позиції з 1-го (220,791 $) до 2-го місця (254,188 $), хоча прибутковість бренду зросла.

3 Google

Втратила позиції з 2-го (159,722 $) до 3-го місця (191,215 $), хоча прибутковість бренду зросла.

4 Microsoft

Займає другий рік поспіль 4-ту позицію (220,791 $ до 140,435 $), проте прибутковість бренду впала.

5 Samsung

Займає другий рік поспіль 5-ту позицію (44,494 $ до 102,623 $), хоча прибутковість бренду зросла.

6 Walmart

Укріпила позиції з 8-го (77,520 $) до 6-го місця (93,185 $), хоча прибутковість бренду зросла.

7 Facebook

Займає другий рік поспіль 7-му позицію (79,804 $ до 81,476 $), хоча прибутковість бренду зросла.

8 ICBC

Втратила позиції з 6-го (80,791 $) до 8-го місця (77,788 $), проте прибутковість бренду впала.

9 Verizon

Укріпила позиції з 12-го (63,962 $) до 9-го місця (68,689 $), хоча прибутковість бренду зросла.

10 WeChat

Укріпила позиції з 19-го (54,146 $) до 10-го місця (67,902 $), хоча прибутковість бренду зросла.


Найдорожчі світові бренди не завжди є відомими.

Бренд – це фабрична марка або торгова марка, що має високу цінність та репутацію у споживачів та користувачів.

Поняття бренда дещо вужче ніж поняття компанії, оскільки одна компанія може управляти кількома брендами.

Наприклад Google – це бренд, Alphabet – компанія.

Для порівнянння

ТОП-10 найдорожчих світових брендів: The 2020 World’s Most Valuable Brands

за версією Forbes читайте за посиланням.
Читайте також про усіх:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *