ТОП-10 найдорожчих світових брендів: The 2020 World’s Most Valuable Brands

ТОП-10 найдорожчих акцій світу: The Most Expensive Stocks in the World 2020
06.10.2020
Офшорні зони ЄС: зміни від 06 жовтня 2020 року
07.10.2020
Show all
ТОП-10 найдорожчих світових брендів: The 2020 World’s Most Valuable Brands

ТОП-10 найдорожчих світових брендів: The 2020 World’s Most Valuable Brands

Відомі бренди світу не завжди є найдорожчими.

За версією Forbes ТОП-10 найдорожчими брендами в 2020 році є:

ПозиціяБрендЦінність брендуЗміна вартості за рікДохід брендуГалузь
1Apple$241.2 B17%$260.2 BTechnology
2Google$207.5 B24%$145.6 BTechnology
3Microsoft$162.9 B30%$125.8 BTechnology
4Amazon$135.4 B40%$260.5 BTechnology
5Facebook$70.3 B-21%$49.7 BTechnology
6Coca-Cola$64.4 B9%$25.2 BBeverages
7Disney$61.3 B18%$38.7 BLeisure
8Samsung$50.4 B-5%$209.5 BTechnology
9Louis Vuitton$47.2 B20%$15 BLuxury
10McDonald’s$46.1 B5%$100.2 BRestaurants

Цифри в таблиці вказані в трильйонах доларів США.

Усі бренди загальновідомі та дійсно мегапопулярні.

Загальна вартість 100 найдорожчих брендів за рік зросла з $ 2,33 трлн до $ 2,54 трлн. Більше 50 компаній з топ-100 розташовані в США.

Найбільш широко представлені країни:

  • Японія (6 брендів)
  • Німеччина (10)
  • Франція (9)
  • Швейцарія (5)

Найпопулярніші галузі в рейтингу:

  • IT (20 компаній)
  • фінансові послуги (14)
  • автопромисловість (11)
  • роздрібна торгівля (8).

Бренд — це фабрична марка або торгова марка, що мають високу репутацію у споживачів та користувачів. Поняття бренда дещо вужче ніж поняття компанії, оскільки одна компанія може управляти кількома брендами. Наприклад Google — це бренд, Alphabet — компанія.

Читайте також про:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *