ТОП-10 факторів, що впливають на світову корпоративну культуру бізнесу за Global Trends Reputation Institute

Світові найбільш шановані компанії: ТОП-10 рейтинг 2020 Global RepTrak
27.09.2020
Законопроект №3112 щодо щорічної індексації аліментів набрав чинності
27.09.2020
Show all
ТОП-10 факторів, що впливають на світову корпоративну культуру бізнесу за Global Trends Reputation Institute

ТОП-10 факторів, що впливають на світову корпоративну культуру бізнесу за Global Trends Reputation Institute

За підсумками щорічного опитування топ-менеджерів 200 компаній-лідерів в управлінні репутацією, які представляють 18 галузей, експерти консалтингової компанії Reputation Institute визначили 10 тенденцій, які будуть формувати корпоративну репутацію та виділяти потенційні області підвищеного ризику:

1.Наявність високої мети.

Компанії повинні вміти формулювати і доносити головну мету свого бренду з використанням культурних цінностей, виходячи за рамки теми виробленої продукції.

2. Конфіденційність даних.

Ризик витоку даних — це повсякденна реальність і зростаюча загроза для всіх великих компаній.

3. Відповідальне інвестування.

Бізнесу слід враховувати етичні, соціальні та екологічні чинники, перш ніж приймати фінансові рішення.

4. Вплив технологій.

Розвиток штучного інтелекту і «інтернету речей», великих даних і технологічних винаходів все більше впливають на споживачів і бізнес. 29,9% керівників департаментів корпоративних комунікацій вважають вплив технологій великим ризиком для своєї репутації.

5. Зміна клімату.

Ми живемо в час зростаючих очікувань з боку різних зацікавлених груп — що країни, уряд і компанії будуть збільшувати свій вплив на захист навколишнього середовища.

6. Групи впливу.

Дедалі більшої ваги набувають зацікавлені сторони і особи (лідери думок, політики, експерти), які мають великий вплив на громадську думку і репутацію. У деяких галузях вага груп впливу більша, ніж в інших. Виробництво і продаж товарів широкого вжитку, промисловий і готельний сектори лідирують за рівнем репутації серед впливових осіб.

7. Недовіра до великих інститутів.

Продовжує зростати недовіра громадськості до великих інститутів, таких як бізнес, уряд і ЗМІ.

8. Сталий розвиток і відповідальне споживання.

Суспільство очікує, що компанії будуть використовувати виробничі ресурси відповідально і мінімізувати вплив на навколишнє середовище, удосконалюючи свою систему поставок.

8. Активність генерального керівництва.

Керівники великих компаній повинні формувати свою публічну позицію щодо політичних, соціальних та інших актуальних питань, а не просто проявляти реакцію на події, що відбуваються.

10. Рівність, різноманітність і інклюзивність.

Великого значення набуває демографічний складова персоналу (стать, етнічна приналежність, раса тощо.)

З усіх факторів, які входили в топ-10 трендів репутаційного менеджменту протягом останніх трьох років, два — наявність високої мети і забезпечення конфіденційності даних — продовжують збільшувати своє значення.

Про ТОП-10 рейтинг 2020 Global RepTrak читайте за посиланням:

Світові найбільш шановані компанії: ТОП-10 рейтинг 2020 Global RepTrak

Інші глобальні світові рейтинги:

ТОП-10 рейтинг глобальних компаній світу: THE LIST 2020 GLOBAL 2000

ТОП-10 найцінніших (найдорожчих) компаній світу: Most Valuable Companies in the world 2020

ТОП-10 найдорожчих акцій світу: The Most Expensive Stocks in the World 2020

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *