За даними Reputation Institute Global RepTrak 2020, глобальний рейтинг найкращих світових компаній, що постійно інвестують у свій персонал у 100% бальному співвідношенні:
В порівнянні з рейтингом 2019 року трійка лідерів залишилась незмінною.
Експертів цікавило те, як споживачі сприймають бренди, їх продукти, менеджмент, лідерство, фінансові показники, інноваційність і соціальний внесок.
Особливість цих компаній, що виділяє їх з поміж інших, в здатносіті знаходити нові способи комунікації зі споживачами і акціонерами, пропонувати чудові інноваційні продукти та глобальні значимі ідеї та цілі.
Фармацевтична, транспортна, фінансова і енергетична галузі сьогодні мають незначні проблеми в ланці репутації, в той час як готельний бізнес, виробники споживчих товарів і технологічні компанії користуюються більшою довірою. Та не зважаючи на низькі місця рейтингу ТОП-100, фінансова та енергетична галузі з року в рік укріплюють свої позиції.
У топ-10 рейтингу не потрапили Google і Apple, які займали перше і друге місця відповідно в 2011 році. Google щорічно входила в першу десятку до 2018 року, в той час як Apple — 5 разів за останні 10 років.
Рівень корпоративної культури сьогодні формують правильні вчинки та грамотні комунікації.
Головні “драйвери” корпоративної культури, що беруться за основу при формуванні рейтингу найбільш шанованих компаній у 100% співвідношенні:
Результативність, інновації, лідерство і умови праці дещо укріпили свої позиції при оцінці в 2020 році.
Компанії з високим рівнем репутації можуть розраховувати на значну підтримку зі сторони споживачів:
Проте, не потрібно забувати, що 56% респондентів є так званими “сумнівними споживачами”.
Тому постійна робота над самовдосконаленням – запорука успіху!
Про рейтинг факторів впливу на світову корпоративну культуру ведення бізнесу читайте за посиланням: