Світові найбільш шановані компанії: ТОП-10 рейтинг 2020 Global RepTrak

Інвестиційна привабливість України: реалії та прогноз
25.09.2020
ТОП-10 факторів, що впливають на світову корпоративну культуру бізнесу за Global Trends Reputation Institute
27.09.2020
Show all
Світові найбільш шановані компанії: ТОП-10 рейтинг 2020 Global RepTrak

Пошук / Search

Світові найбільш шановані компанії: ТОП-10 рейтинг 2020 Global RepTrak

За даними Reputation Institute Global RepTrak 2020, глобальний рейтинг найкращих світових компаній, що постійно інвестують у свій персонал у 100% бальному співвідношенні:

  1. Lego .
  2. Disney.
  3. Rolex.
  4. Ferrari.
  5. Microsoft.
  6. Levi Strauss.
  7. Netflix,.
  8. Adidas.
  9. Bosch.
  10. Intel.

В порівнянні з рейтингом 2019 року трійка лідерів залишилась незмінною.



Експертів цікавило те, як споживачі сприймають бренди, їх продукти, менеджмент, лідерство, фінансові показники, інноваційність і соціальний внесок.

Особливість цих компаній, що виділяє їх з поміж інших, в здатносіті знаходити нові способи комунікації зі споживачами і акціонерами, пропонувати чудові інноваційні продукти та глобальні значимі ідеї та цілі.

Фармацевтична, транспортна, фінансова і енергетична галузі сьогодні мають незначні проблеми в ланці репутації, в той час як готельний бізнес, виробники споживчих товарів і технологічні компанії користуюються більшою довірою. Та не зважаючи на низькі місця рейтингу ТОП-100, фінансова та енергетична галузі з року в рік укріплюють свої позиції.

У топ-10 рейтингу не потрапили Google і Apple, які займали перше і друге місця відповідно в 2011 році. Google щорічно входила в першу десятку до 2018 року, в той час як Apple — 5 разів за останні 10 років.

Рівень корпоративної культури сьогодні формують правильні вчинки та грамотні комунікації.

Головні “драйвери” корпоративної культури, що беруться за основу при формуванні рейтингу найбільш шанованих компаній у 100% співвідношенні:

  1. Якість продукції та послуг – 20,1%.
  2. Управління – 14,8%.
  3. Громадянство – 14,4%.
  4. Результативність – 13,2%.
  5. Інновації – 13,1%.
  6. Лідерство – 12,9%.
  7. Умови праці – 11,5%.

Результативність, інновації, лідерство і умови праці дещо укріпили свої позиції при оцінці в 2020 році.



Компанії з високим рівнем репутації можуть розраховувати на значну підтримку зі сторони споживачів:

  • 78% бажає придбати їхню продукцію;
  • 70% бажають в них працювати;
  • 64% готові підримати під час кризи.

Проте, не потрібно забувати, що 56% респондентів є так званими “сумнівними споживачами”.

Тому постійна робота над самовдосконаленням – запорука успіху!

Про рейтинг факторів впливу на світову корпоративну культуру ведення бізнесу читайте за посиланням:

ТОП-10 факторів, що впливають на світову корпоративну культуру бізнесу за Global Trends Reputation Institute

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *