Поділ американської компанії Google: браузер Chrome та частину рекламного бізнесу можуть зобов’язати продати
Міністерство юстиції та генеральна прокуратура США на тлі підготовки до антимонопольного судового розгляду, який почнеться у найближчі тижні, хочуть змусити Google продати браузер Chrome і частину свого рекламного бізнесу.
Йдеться про наміри антимонопольників послабити контроль Google над глобальним ринком цифрової реклами вартістю $162,3 млрд.
Прокуратура обговорювала це питання з фахівцями з реклами, конкурентами та медіа.
Головною претензією, через яку Google можуть зобов’язати продати Chrome і рекламний бізнес, називають відмову компанії від підтримки сторонніх cookie-файлів у браузері.
До кінця жовтня Мін’юст США повинен подати Антитрастівський позов до Google, який відноситься до контролю компанії над пошуковою видачею, в тому числі просуванню Chrome на мобільній ОС Android.
Метою антимонопольників може стати сервіс DoubleClick, який Google купила ще у 2007 році.
Читайте також:
Осінні онлайн-презентації нових продуктів Apple 2020