Нові е-сервіси ДПС: Е-резидентство, Е-ліцензії та Е-акциз

Законопроект 4306 про штрафи за мобінг (цькування)
17.11.2020
З 1 травня 2021 року нова звітність єдиного рахунку на податки та ЄСВ
18.11.2020
Show all
Нові е-сервіси ДПС: Е-резидентство, Е-ліцензії та Е-акциз

Пошук / Search

Нові е-сервіси ДПС: Е-резидентство, Е-ліцензії та Е-акциз

Заступник Голови Державної податкової служби України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Наталія Калєніченко під час дискусії на тему «Реформування державної податкової  служби через призму доброчесності податківців та платників податків» розповіла, що ДПСУ активно працює над цифровізацією послуг. На сьогодні триває співпраця з Міністерством цифрової трансформації України та іншими органами виконавчої влади у напрямі надання громадянам та бізнесу якісних послуг, забезпечення легкої та доступної сплати податків.

ДПСУ вже реалізовано такі послуги як Е-малятко, ІD-14, які дозволяють швидко зареєструвати дитину, цифровий податковий номер, що дає можливість бізнесу через портал «Дія» отримати всі свої дані, що є в державних органах.

Наступний крок спрямований  на повну цифровізацію взаємовідносин держави і бізнесу.

Це такі основні проекти як Е-резидентство, Е-ліцензії та Е-акциз.

Враховуючи, що податкова служба має досить велике коло користувачів електронних сервісів, змінено назву з «платники податків» на «користувачі податкових сервісів».

У 2020 році кількість таких користувачів значно зросла – було 3,3 млн стало 3,4 млн.

Бачення – це електронна податкова служба, яка буде відкритою, комфортною і найголовніше – он-лайн доступною.

На сьогодні ДПСУ приймає та обробляє до 200 документів в секунду, всі процеси максимально автоматизовані для бізнесу. Лише за 10 місяців цього року кількість електронних документів, які надходять до податкової служби, зросла на 87 млн порівняно з відповідним періодом минулого року.

Також ДПСУ надає найбільшу в країні кількість адміністративних послуг. За цей рік їх кількість зросла на 20. Загалом платники можуть отримати 126 адмінпослуг. При цьому кількість відвідувачів Центрів обслуговування платників податків постійно зменшується.

Зі слів Наталії Калєніченко: «Ми постійно намагаємося вдосконалювати свої сервіси, свою роботу. Для того, щоб розуміти потреби бізнесу, проводимо опитування платників. Одне з таких зараз триває, і перші результати показали, що 62% опитаних платників хочуть спілкуватися з податковою саме в електронному вигляді, дистанційно, не відвідуючи податкові органи.  Це – яскравий приклад і результат роботи автоматизації всіх процесів в органах ДПС».

Для зручності платників також запущено сервіс «InfoTAX», за допомогою якого вже понад 3,5 тис. платників через Телеграм-канал або Viber скористались можливістю отримати всі свої дані, які є в органах ДПС.

У рамках стратегії втілення інноваційних цифрових рішень Державна податкова служба України продовжить онлайн-консультування громадян у популярних онлайн-месенджерах Viber, Telegram.

У 2020 році Державною податковою службою України надано 10721 користувачу 13835 консультацій у чаті через Viber (5266), Telegram (4597) та Sender (858).

У 2020 році проект був запущений у пілотному режимі спільно з технологічним партнером ДПС, компанією Middleware Inc., на базі технологій Corezoid Hyperautomation Engine та Sender Communication Engine.

Окрім можливості звернутися за консультацією до податкової служби телефоном, громадяни мають можливість звертатися з питаннями в чатах. Месенджер Viber встановлений на 96% смартфонів українців. Telegram встановлений на 47% cмартфонів українців.

Консультації в чаті мають здешевити вартість одного звернення для бюджету у порівнянні з телефонними дзвінками, а також дозволяють скоротити час на отримання громадянами відповідей на типові питання, допомагають комунікувати громадянам з податковою службою у більш зручний спосіб.

Також користувачі можуть наприкінці діалогу у чатах оцінити якість надання консультації і кожна оцінка допомагає робити сервіс кращим. Мотивація працівників прив’язується до якості наданих консультацій, відповідно до стандартів ведення діалогу.

Про ще один новий сервіс ДПСУ ми писали нещодавно:

Новий сервіс ДПС «Е-повернення» помилково сплаченого боргу та боргової переплати в режимі 24/7 у 3 кліки

Читайте також про цифровий розвиток України:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *