Мета і завдання проекту – забезпечення функціонування Електронного реєстру листків непрацездатності в найближчі строки, а також проведення аудиту ефективності використання коштів.
Постанова набрала чинності з дня її прийняття.
Контроль за виконанням цієї Постанови покладено на Комітет Верховної Ради України з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів.
Про новий електронний лікарняних лист читайте за посиланням:
Електронний лікарняний лист: абсолютні зміни процедури отримання
Народні депутати України намагалися пришвидшити повноцінний запуск Електронного реєстру листків непрацездатності аби запуск відбувся до 2021 року.
Для цього пропонувалося:
1. Кабінету Міністрів України:
2. Міністерству охорони здоров’я до 1 січня 2021 року:
3. Міністерству охорони здоров’я спільно з Міністерством соціальної політики, Національною службою здоров’я, Пенсійним фондом та Фондом соціального страхування України забезпечити повноцінне функціонування Електронного реєстру листків непрацездатності до 1 січня 2021 року.
4. Рахунковій палаті України включити до плану роботи на 2021 рік здійснення аудиту ефективності та фінансового аудиту щодо запровадження Електронного реєстру листків непрацездатності.
Понад рік тому постановою від 17.04.2019 р. №328 Кабінет Міністрів України дав старт запровадженню в Україні Електронного реєстру листків непрацездатності.
Цією постановою уряд визначив для Міністерства охорони здоров’я, Пенсійного фонду та Фонду соціального страхування певні вказівки та строки, необхідні для впровадження реєстру.
На основі унікальної бази відомостей про застрахованих осіб на вебпорталі Фонду створені електронні кабінети закладів охорони здоров’я (лікарів), страхувальників (роботодавців) і застрахованих осіб.
Зменшення кількості фальсифікацій, економія часу та усунення зайвих паперів – така мета впровадження електронних віртуальних листків непрацездатності.
Страхувальники, які мають електронні підписи, уже можуть протестувати нову систему. Вона функціонуватиме наступним чином:
Тобто, для того, щоб мати доступ до електронних листів непрацездатності співробітників, підприємство повинно зареєструватися на порталі Пенсійного фонду України. Після реєстрації роботодавцю буде доступна інформація по співробітниках, які працюють у нього за основним місцем роботи, зокрема:
Електронний реєстр лікарняних листів уже працює, і вже зараз зареєстрований роботодавець може подивитися інформацію за листками непрацездатності своїх співробітників, а також сформувати заявку-розрахунок за лікарняним.
Читайте також: